۱۴ دی ۱۳۹۷ - هجده ساله شدم نامم در اومد خدا #سربازی سخته🥀 بهم گفتن برم دیار #غربت #خدا از بخت سرده سربازی #سخته و منم کم طاقت🥀 خدا سربازی سخته .
    ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ جدید کرمانجی سربازی از مرتضی جعفر زاده با بالاترین کیفیت. ... هیجده ساله بومه ناوه من ورکت خوه اجباری درده گوتن گره هری دیاره قربت ...
     
    دانلود آهنگ سربازی رضا غلامی Reza gholami – sarbazi هجده ساله شدم نامم در اومد خدا سربازی سخته بهم گفتن برم دیار غربت خدا از بخت سرده سربازی سخته و منم کم طاقت ...
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - کد آهنگ پیشواز همراه اول هجده ساله شدم نامم در اومد خدا سربازی سخته ,دانلود آهنگ هجده ساله شدم نامم در اومد خدا سربازی سخته با کیفیت 320,کد آهنگ ...

    ویدئوها

     
     
    سرویس اشتراک کلیپ های کوتاه - ۲۴ دی ۱۳۹۷
    ۱۴ دی ۱۳۹۷ - هجده ساله شدم نامم در اومد خدا #سربازی سخته🥀 بهم گفتن برم دیار #غربت #خدا از بخت سرده سربازی #سخته و منم کم طاقت🥀 خدا سربازی سخته  ...
    دانلود آهنگ سربازی از حسین عاشقی با لینک مستقیم و با کیفیت بی نظیر نوع آهنگ : عاشقانه و ... هیجده ساله شدم دو سال سربازی ... تو که رفتی خدا پشت و پناهت.
     
    متن آهنگ بازم بد اومد امیر فاتح. اصلا نیست دیگه دست خودم دیگه بسمه خسته شدم اخه تنهایی سخته گلم منو درکم کن مگه نمیبینی من دلواپسم دیگه در نمیاد نفسم بخدا بی ...
    آهنگ محلی سربازی - شمال موزیک - شمال موزیک - دانلود آهنگ مازندرانی- دانلود موزیک ویدیو.
     
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - اهنگ هجده ساله شدم نامم دراومد خدا سربازی سخته دانلود اهنگ سربازی سخته و منم کم طاقت دانلود اهنگ بهم گفتن برم دیار غربت خدا سربازی سخته وضعیت ...
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - اینم یه آهنگ جدید به نام سرباز با صدای رضا کرد تقدیم به تمام ... امان امان امان، آخر روز همه یجا بازی هاکردمه، با لباس سربازی خدا حافظی هاکردمه ○♪♫
    ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - مخاطبان گرامی می‌توانند سوالات و ابهامات خود درباره خدمت سربازی و تحولات ... و الان کامل خوب شدم من ۸ ماه خدمت بودم ک معاف شدم میخواستم بدونم اگه کارت ...
    وارد نشده: نامم
    sarbaaz97. saeed ( @sarbaaz97 ). 18 ساله شدم نامم در اومد خدا سربازی سخته.. 9:42am 01/03/2019 1 28. سلامتی سربازی که فقط به خاطر اینکه به عشقش برسه رفت ...
    ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا حسن زاده به نام سرباز ترانه سرا : محمد رضا - آهنگ و تنظیم : رضا رهبران - تهیه شده در استدیو خوی بکس.
    ۱۸سالم شده وقتش رسیده.خدا اجباری درده. ... عنوان: ۱۸سالم شده وقتش رسیده.خدا اجباری درده. لطفا جاوا اسکریپت را فعال نمایید. Play Video. Play. Mute. Current Time 0:00.
    دانلود آهنگ خدمت، دانلود اهنگ سربازی، دانلود مجموع آهنگ های زیبا در مورد خدمت سربازی Mp3 ... دانلود آهنگ میلاد راستاد و امیر AH به نام خدمت ( موهامو زدم بهم میاد مگه زشت شدم نگام نمیکنی ) ... دیگه نمیگم عشقتم دیگه هیچکارم ، تورو به اون نه دست خدا میسپارم.
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - دانلود آهنگ 18 هجده سالم شده وقتش رسیده ( سربازی ) حسین عامری دانلود اهنگ ... خدا سربازی درده وقت رفتن شده دیار غربت خدا قسمته منه ... خدا سربازی سخته ... دانلود اهنگ خداوندا در این دنیای فانی بابا لیلی بیمار شدم جان لیلی گرفتار شدم.
      ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - آهنگ محلی سربازی با صدای رامین مهری دانلود آهنگ مازندرانی جدید فوق العاده زیبا با خوانندگی رامین مهری به نام سربازی تنظیم : محمد قاسمی / نوازنده ...
        ۳ شهریور ۱۳۹۵ - مشکلات روانشناختی، بیماری‌های روحی و روانی، ترس از سربازی یا ... سلام خواهرزاده ی من سرباز وظیفه خاش هستش می گه سخت گیریا خیلی .... ولی من که دیدم عکسو دلم درد اومد وای بحال مادرش یا نزدیکاش این عکسو ببینن. ..... خیلس دلخراش است جوان 19 ساله خام چه فشارهای روحی بهش وارد شده که بنده خدا تاب تحملش نداشته و ...
        وارد نشده: نامم